Inaczej mówimy, tak samo pracujemy

Fragment spotu TV
Fragment spotu TV dobrekadry.pl
„Spróbujmy się zrozumieć” to tytuł nowej społecznej kampanii informacyjnej, która w zeszłym tygodniu zadebiutowała w ogólnopolskich stacjach TV oraz na platformach internetowych.

Akcja stanowi podsumowanie wdrażania programu aktywizacji zawodowej Głuchych z uwzględnieniem potrzeb osób współpracujących z niesłyszącymi, trenerów, pracodawców, instytucji i przedsiębiorstw.



30-sekundowy spot telewizyjny pokazuje Głuchych przy pracy, promując hasło "Inaczej mówimy, tak samo pracujemy". Materiał kierowany jest przede wszystkim do środowiska pracodawców i instytucji rynku pracy, ale twórcy liczą również na szeroki oddźwięk społeczny.

– Chcemy zwrócić uwagę na rozwiązania, jakie wypracowano w ciągu kilku lat trwania projektumówi dr Urszula Załuska z Centrum Badawczo-Szkoleniowego Dobre Kadry – a także upowszechnić ideę efektywnej integracji na rynku pracy.



Telewidzowie spot obejrzą w głównych ogólnopolskich stacjach TV oraz związanych z nimi kanałach tematycznych. Kampania internetowa obejmie m. in. portale dla osób niesłyszących, komunikator Skype czy serwis Youtube. O programie więcej przeczytać można natomiast na stronie pracagluchych.pl.

Kampanię przygotowała Agencja Reklamowa Advertika na zlecenie Centrum Badawczo-Szkoleniowego Dobre Kadry. Za spot odpowiada Endorfina Artmedia (mastering: Sound Media, planowanie i zakup mediów: Infinity Media).

Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Trwa ładowanie komentarzy...